SMÄLT SNÖ, SMÄLT!

vet ni vad jag tycker är depimerande? att snön smälter bort!!! ärligt talat så har jag inte utnyttjat den ett skit. inte haft ett enda riktigt snöbollskrig. inte åkt ett endaste litet pulkaåk.

så jag ville inte att den skulle smälta bort från en början. men nu när den ändå har börjat smälta bort så tycker jag det kan gå fort som faan!



det här ligger på parkeringen utanför oss. den högra snöhögen är sjukt hög. den är högre än mej. (och jag är 1.54) så det kommer ju ta EVIGHETER!

plus att det kommer bli värsta översvämmningen säger dom ju. fast det kan bli kul. på sitt egna sätt.......

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback