SERIUS ELIN HERE! ;)

tycker inte ni det är jobbigt att tänka på hur mycket vi i den "rika" världen slösar på vatten.

jag menar, tänk på dom nere i afrika som måste flera mil för att få tag på lite smutsigt vatten fyllt med lera och snusk.

jag känner mej skyldig som fan!

förut när jag var på toa så var jag tvungen att ha vattenkranen rinnande bara för att kunna kissa.

i skolan och när det är folk hemma så sätter jag ALLTID på kranen så äckliga toalettljud ska försvinna. för jag tycker det är hur äckligt som helst med sånna ljud.

och när man skalar potatis har man ju kranen rinna genom heela proccesen. har dock slutat med det nuförtiden...

DÄR HAR NI NÅGOT ATT TÄNKA PÅ!

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ibland brukar jg borsta tänderna med rinnande vatten bara för att jävlas. Hemskt egentligen.



Sv: HAHAH! Tack!

2010-02-07 @ 01:31:22
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: a.

hela afrika är ju inte fattigt haha, finns länder där man kan gå 2 cm till kranen precis som i sverige

2010-02-08 @ 14:32:36
URL: http://alexandras.devote.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback