PW = PIRR

är man besatt eller?

jag såg just en bild på några när dom tog ett kort med andreas pw. blev helt stirrig. helt avundsjuk!

han är ju den hetaste som finns nästan. :P och fatta JAG HAR BOTT I SAMMA KOMMUN SOM HONOM! status? jag kanske har gått förbi honom liksom. vem vet? kanske har vart astaskig mot han och surat åt han. (förlåt isånnafall)

men när jag ser honom så får jag ett pirr i magen. haha.


jaja är man kändiskåt så är man. kan man hjälpa det? njaaaaa, kanske. vill man hjälpa det? mjaaaa, kanske. men det är en del av mej.


och fresten, är det bara jag som tycker att catja och andreas passar som apelsin i fruktsallad tillsammans? VÄRLDSBÄST. världens snyggaste och sötaste par.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback