PRACTISE MAKES PERFECT!

ni vet så där som starka killar med brösmuskler kan göra. ni vet när dom gör så bröstet typ hoppar eller vad man säger.

SÅ kan jag göra med min dubbelhaka. ^^

not bad. bli inte avundsjuka! det är ju inte alla som kan göra. MYYYCKET träning ligger bakom det.

det är liksom inte någonting som man bara kan göra.

ps: kan göra det med mina bröst också. UTAN brösmuskler. ;)

sehr gut. (Y)


en grej till som jag inte orkade göra ett helt nytt inlägg för. först och främst tänkte jag på som som läser via bloglovin som får en sån här liten ps grej.

 

gör en ny kategori som heter facebook nu. kommit upp mycket inlägg om det. ;)



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback