PETRA *KLAPP KLAPP KLAPP* !!

är det någon mer än jag som värsta ser fram emot petra medes nya talkshow? :D

fyfan va bra det kan bli!

och bara på namnet så verkar det unbeliveble!! "PETRA MEDE SHOW" vem fick den underbart smarta idén liksom? :D

jag måste erkänna. jag tyckte verkligen inte om henne i början. såg henne som en skrikande tant i parlamentet. för det var det hon gjorde. skrek.

men efter melodifestivalen så började jag älska henne. och efter roast så blev jag kär.

HON ÄR GRYYYYYM!


och talkshows är ju för härliga! :D




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback