HTTP://NÄSA.SE/ELIN.INNEPERSONEN/

mår inte psykiskt dåligt av min förkylning nu. för nu är den förbättrad. ♥

och bara för det så tänkte jag berätta lite om min näsas tillstånd.

den är lika tät som isen nere vid sjön där jag bor. JÄTTETÄT då asså! det känns som om jag har flera kilometer snor upp i näsan vafan!

Plus att jag inte har nån nässpray fan! åååhh.

Fast det har faktist lättat så det finns ett lufthål i. fast inte så stort så jag skulle kunna klara att andas ur det. så om du vill komma och kväva mej så är det nu du ska göra det.

men det roliga nu är att om jag anstränger mej att få in lite luft genom näsan så finns det tre olika grejor som det låter som ibland.

kulspruta, motorsåg och en bil.

värsta imitationsnäsan har jag.

men snart händer det roliga (som det alltid gör när jag blir täppt i näsan) att jag kan börja pipa genom näsan.

så nu ska jag bara vänta lite så kan ni få se mej framföra blinka lilla stjärna melodin genom näsan.

TUFFT OR WHAT!?


undviker en nytagen cambild. för att... äckligt sjuka människor är aldrig kul att kolla på.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback