KRÄÄM..

är det bara jag som hatar att köpa saker som kommer ta slut?

asså typ, krämer. det är det värsta som finns att köpa! det känns som att dom kommer ta slut om typ en vecka. och så måste man köpa nya igen. krämer är ju inte det billigaste som finns heller.

och så hatar jag att när man ska smörja in sej med ansiktskräm i ansiktet så tar man för mycket. helt flottig i ansiktet.. och då brukar jag skrapa av lite. men vart ska jag lägga det liksom?

smörja in händerna med det? inte en chans! känns som ännu mer bortkastade pengar.

så jag undviker ofta att använda mina ansiktskrämer som jag köper för att dom inte ska ta slut. och så använder jag nån hudkräm som återfuktar noll.

detta slutar ofta med att mina krämer går över bäst före datumet. och DÅ börjar jag använda dom, för annars är ju det ännu mer bortkastade pengar.


over and out - casa de elin


random hopp bild idag igen.

KOMMENTARER
Postat av: Petro och Jossan

Nu är veckans blogg avslutad!

Kolla in blogg för att se vem som vann, det kanske var du?:)

2010-02-23 @ 20:18:46
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv:haha gör väl inget?:P

jag gillar din blogg:D

2010-02-23 @ 20:56:43
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback