KOMMENTERA MERA! :D

jag tycker det är lite synd om folk som skriver statusar på facebook ibland. för att det är verkligen ingen som har kommenterat eller tummenuppat. (även kallat "gilla")

det är ledsamt. dom personerna kanske tror att dom är helt bortglömda. att ingen bryr sej om vad dom skriver. att ingen bryr sej om vad dom gör.

så om ingen har skrivit någonting på väldigt länge eller inte tummenuppat. så brukar jag göra det ibland. det känns bra då. som om jag har gjort någonting för världen. (:

jag tycker ni också ska göra det. hjälpa till lite i världen. det är inte bara tahiti människorna som behöver hjälp. vem skulle du helst hjälpt? En familjemedlem eller en person som bor lite längre ner på gatan?

 


det sista poetiska kom jag faktist på själv. ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback