KATEGORINAMNSBYTE! (:

jag är nöjd över ett beslut som jag gjort i livet.

för ett tag sen så bestämde jag mej att byta namn på en kategori på bloggen. nämligen kategorin "dagen". den ändrade jag då istället till "life"

mycket bra beslut om jag får säga det själv.

för jag skriver mycket sällan om mitt liv. just för att det blir så tråkigt. och då blev det sällan jag stoppade in någonting i den kategorin.

men NU har jag "LIFE" som kategorinamn. känns som att en ny dörr har öppnats för mej. mycket bredare kategori. (Y)

en fråga bara: blogga om dagen bloggar är inte så roligt att läsa va?

tjaaa bloggen!

idag har jag vart i nordstan och shoppat. köpte en tröja på h&m. blev jättenöjd för att den var på rea. sen gick jag till arkaden och käkade på mitt favorit thaimats ställe. kyckling fick det bli.

nu ska jag gå in och dusha så får vi ses sen.

pusshej.

inte så kul va? ^^

ps: notera att jag la in inlägget i kategorin "life" just. detta inlägget skulle jag aldrig kunna lägga in i "dagen" kategorin. fyyfarao va smart jag är ibland. ;)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback