JAG ÄR IIINTE DESPERAT!

jag tycker det är kul med facebook.

är kul och se vilka som nördar framför datorn hela dagarna. och jag kan göra EXAKT statistik om jag vill. för jag är en sån som sitter framför datan hela jävla dagarna. dag in och dag ut. suck

iallafall så tycker jag det är extremt interessant när man skickar vännförfrågan till nån, och sen se hur snabbt den svarar. Skickade en för en stund sen. 30 sekunder efter var den accepterad.

DET är nördig på hög nivå. känns som personen i fråga sitter och uppdaterar sidan för att ha nått att göra och se om någon skickar nått. ;)

är jag en supernörd på det sättet. nej, jag brukar vänta ett litet tag med att svara för att verka lite "jag bryr mej inte riktigt, så det kan vänta för jag har nått mer interessant att göra just nu"

och bara för att påminna. jag har aldrigt nått mer interessant för mej förutom att uppdatera dessires blogg för att se när hon uppdaterar.

ehe.....................




KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Din jävla tönt!?

2010-02-11 @ 08:15:12

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback