HIHIHI, BUSIGT! (;

det roligaste med att vara uppe på natten är att man gör så knäppa grejor. SKITKUL!

nu liksom bara för att jag hade lust så skicka jag iväg ett sms till en kompis som precis gjort slut med sin brud.

skrev såhär:

"det kommer ordna sej gullet"

just det där lilla gullet som jag la till. skulle aldrig skriva så i verkligheten. men just bara för att det är natt så gör jag det.

det är så fucking kul. det är inte kul egenteligen. men det är så kul just nu.

nu hoppas jag bara att han ska vakna av det. för då blir det riktigt kul. förstöra någons nattsömn. DET ÄR GREJER DET! levebrödforlife!!!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback