FULL FRYYYYS..

min syrra berättade om en kul sak som hände hennes kompis imorse.

hon skulle åka tåg in till göteborg från någonstnas. och hon bodde på slutstationen. så tåget stannade alla gick på och när tåget skulle åka 2 minuter efter så hade tåget frösit fast i rälsen!

fattar ni liksom. på 2 minuter frös det fast! helt sjukt.. nu fattar jag varför alla tåg är inställda.

jag trodde liksom att tågen inte gick för att västtrafik inte orkade köra i snön eller att det fanns inga chaufförer för att dom inte kunde ta sej till jobbet.

men nej. tågen fryser fast i rälsen. ^^




random hopp bild.





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback