FLYTT!

idag flyttar våra forna grannar ut från lägenheten över. synd. det kändes bra att ha dom över. det kändes säkert på nått sätt. och så hade dom världens sötaste barn! :D

så nu ska några andra flytta in. roligt roligt, hoppas bara att det inte blir försämring sen innan bara. :P men det verkar vara en liten svennefamilj. för dom har nämligen inte bara en, utan två sånna dära riktiga svenne volvo bilar.

haha, och så har dom 3 barn. jag älskar barn btw. ;D

nu blickar jag ut över deras bilar på parkeringen. dom har krukväxter i bilen. detta kan bli intressant.. ;)




"svennebil"

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback