FB-BILD



den här bilden hade jag lagt upp på mej själv på facebook som profilbild i typ september.

innan jag la upp den så tänkte jag att jag kunde photoshopa den lite innan. för att visa upp min bästa sida liksom. när jag la upp den så tyckte jag att det såg bra ut.

men asså.. nej.

jag har målat på ögonfransar som man målar med ps-penslar. och försökt ta bort mörka ringar under ögonen. och asså man ser ju att det är en kissie redigering..

HUR KUNDE JAG INTE SE DET?!

känner mej som en jävla tönt. x)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback