EHH, KONTAKTA INTE MEJ IGEN - TACK




"tror inte man vi skulle kunna lära känna varandra om du vill??"

eeeh, ska om jag ska tolka det borde det betyda "tror du inte vi skulle kunna lära känna varandra om du vill??".. eller har jag fel? :P

för det första, nej. för det andra, nej. för det tredje, nej.

1. kolla på ditt namn.
2. du fattade inte mitt skämt och min diss.
3. du heter ahmet. (okej, skojja. ;) )
4. du kan inte bilda meningar på ett korrekt sätt.
5. du använder sånna där hemska flash symboler som jag använde i 6:an typ.
6. du bor i norsborg.
7. min syrra hatar stockholmare.

KOMMENTARER
Postat av: Kaji

Haha ;)



Tack! <3

2010-02-22 @ 15:04:11
URL: http://kajis.blogg.se/
Postat av: Kaji

Har aldirg varit veckans blogg nån gång, haha, fett coolt ;)

2010-02-22 @ 15:05:03
URL: http://kajis.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback