DYGNVÄNDNING PÅGÅNG! ^^

nu äre ju lov. (: tack gode gud för det.

men iallafall så har min syrra lov egenteligen. MEN förra sommarlovet skulle hon praoat 2 veckor. men hon var så klantig så hon fixade ingen plats och blablabla.

så nu får hon ta in det på loven nu. så hon har inget sportlov nu och kommer säkert inte ha nått påsklov. (mohahahahhahahahahhaha)

hennes praoplats är nu i allingsås. och hon börjar klockan 8 varje morgon. hon måste åka hemmifrån 06.10 på morgonen för att komma dit. ;)

jag är så nöjd att jag inte är hon just nu.

men eftersom att jag har lov så ska jag vända dygnet. mitt mål är att vara uppe när hon åker. :D

det är bra att sätta mål i livet. ;)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback