DUMFRÅGA.SE



är det här ens en fråga som har ett fel svar? Retorisk fråga? ska man döda den som trycker nej?

är bert karlsson äcklig, tjock och ful? är kissie naturligt blond? är min blogg bäst? är det snöigt ute? är singstar det bästa playstaysion spelet? borde tove gått till final istället för calle? är tacos den goaste maträtten som nånsin existerat? är coca cola gott? har paow en glugg mellan tänderna? utnyttjade yosef bara paow för att få mer besökare till bloggen? är mina händer torra? blir jag känd när jag blir stor?

i can go on AAALL night long med att fråga sånna hära idiotiska uppenbara frågor.. ärligt talat.

fråga: tycker du Erik Grönwall har en fin rumpa?
svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAA! I want it!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback