DILEMMA VETTÖ!

jag: johanna, vem tycker du är den äckligaste personen i välden?
syster: äcklgaste personen i världen? hmm, jag vet inte. vem tycker du?
jag: min kompis
syster: varför då?
jag: för att hon är svinäcklig. hon luktar alltid svett. ibland kiss. hon har svinigt dålig andedräkt. hon har alltid munnen överfull av slem och saliv. och det åker ut ibland näär hon skrattar för mycket. (ps: bara för att jag är så rolig så skrattade hon alltid jättemycket i min närhet helatiden)
syster: okej
jag: men om du måste välja en?
syster: vladimir. för att han luktar skit hela tiden. han byter aldrig kläder. han har rasta flätor som han inte sköter om. och så har han har mögel i håret
jag: euuuh!! men om skulle få välja mellan att lukta honom i armhålan när det är rengjord. eller att lukta i min armhåla när det luktar turksvett. vad skulle valt?
syster: din armhåla när det luktar tursvett
jag: aha, varför?
syster: för att, tror din armhåla hade luktat goare ändå..
jag: okej.

ens syster sviker aldrig. känns bra att veta.

tänkte lägga upp en bild på en armhåla här. men när jag googlade efter en blev det för stor påfrestning på min mage och jag höll på att spy. så ni får klara er utan en.

KOMMENTARER
Postat av: Sara.

hej:) allt bra med dig idag? kolla gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar :)



http://gaddii.blogg.se/ <3

2010-02-20 @ 14:57:29
URL: http://gaddii.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback