DAGENS I-LANDSPROBLEM!

när jag ändå inte har nån blogginspiration så kan jag ju ta upp en sak som jag har stört mej på hela dagen..



den lilla äckliga fisen dessire nilsson måste verkligen skaffa sej ett bättre ordföråd! kanske läsa igenom lexikonet. kanske börja gå till skolan. ;)

inte för att detta är så ovanligt att detta händer nuförtiden. men jag tyckte iallafall att jag skulle ta upp det någongång.

jag fattar faktist att hon kanske vill va med alma och alexandra, hon har ju faktist inte träffat dom på två månader. då behöver hon inte uppdatera tycker inte jag. MEN då ska hon inte skriva att hon ska uppdatera senare.

bara så jobbigt..




KOMMENTARER
Postat av: Michelle

Senare är det korrekta ordet, eller hur menar du? ;)

2010-02-20 @ 14:39:51
URL: http://meps.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fin blogg ;)

2010-02-20 @ 15:41:24
URL: http://tessanaslin.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback