DAGENS DISS!

jag önskar att det inte var semeldagen nu i efterhand. varför?

jo, för att då kunde vi hunnit gå och köpa riktig mandelmassa till semlorna!

vi hade ingen mandelmassa hemma, MEN vi hade marsipan! Det skulle ju kunnat gå bra..

men den som vi hade var rosa. OCH smakade JORDGUBB!

redan innan jag hade börjat äta semlan så mådde jag illa liksom. och det blev ju inte bättre när jag åt den.

nej fyfan. inget jag rekomenderar mina vänner att göra. inte sånna jag känner heller. inte sånna som jag inte känner heller. men ni som jag inte tycker om kan ju testa det. det måste ni förtjäna.

Ne, semla med rosa marsipan med jordgubbssmak - DISS


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback