BÄSTA I BRANCHEN! ^^

tänkte på en sak nu när jag ändå sitter och ben&jerry glass.

fatta hur mycket dom har tjänat på sin glass genom alla kärleksfilmer. för i typ varje flm när en tjej har blevit dumpad så sitter ju tjejerna och lipar med ett ben&jerry glasspaket i handen.

sjukt. jag skulle nog också gjort det. bara för att liksom. om alla gör det så bevisar ju det att man mår bättre av det.. (Y)

plus att tänk hur mycket glassskåls företagen har förlorat på att glassen uppfanns. för VEM käkar ben&jerrys ur en skål? INGEN! kanske old peoples. för dom vet inget bättre.

men att INTE käka ben&jerrys ur paketet är ju bara lame. :P



såhär ser det ju oftast ut i filmer..

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback