BÄÄÄN ÄÄÄND JÄÄÄRRYYS!

jag sitter och käkar ben&jerry glass. vid datorn. fatta hur mycket våran mentor tjatar på oss att vi INTE ska äta vid datorn. hur många lyssnar? inga. (: jag käkar alltid vid datorn. ;P

men iallafall så tycker jag att ben&jerry glass är SJUKT öveskattat! det är inte såå gott som alla säger. det är typ som chai-latte. gott men inte SJUKT gott som alla säger. (ja, jag har testat nu. (:)

iallafall så heter min glass "new york super fudge chunk"

det jag gillar mest med ben&jerry är namnen. sjukt vilken inlevelse man kan säga dom med!





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback