ALLERGIER!

saker som jag är allergisk för vid bussturer.

OBS! detta gäller endast peoples som jag inte känner. annars skiter jag fullständigt i det. ;)

1. när någon inte kan andas riktigt genom näsborrarna så det låter ett vinande ljud ut ur näsborrarna varje jävla gång som dom andas.

2. när någon sätter sej blevid en, och sen sätter sitt varma lår brevid mitt. DETTA ÄR DET ÄCKLIGASTE SOM KAN HÄNDA!

3. när man sätter sej på ett ledigt säte och sätet är varmt!

4. tanter som ska stämpla av från bussarna.

5. allmänt när folk sätter sej brevid en på bussen. (fast detta är fullt förståligt, hehe)

6. tanter som tar sketalång tid på sej för att sätta sej eller gå upp i gången.

7. personer som ställer sej upp för att gå upp typ 100 meter innan bussdörrarna kommer öppnas. (undantag: dom ska stämpla av. dom är det bra att dom går upp tidigt, för då slipper det bli kö när alla ska av)

8. taskiga busschauförer.

9. när man inte hör vad busschauförerna ropar ut i högtalarna.

10. när busschauförer inte öppnar dörren på ställen där dom ändå stannar pga att ingen har tryckt på stopp.

11. när busschauförerna stänger dörren innan man ens hunnit ut. PRECIS FRAMFÖR ÖGONEN PÅ EN!


 

tack för mej, och hoppas ni håller med så jag inte framstår som nån jävla klagomålstant... ;P


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback