20 GREJOR!

det är inga världsproblem. men det är jääävligt jobbigt.

1. att dessire inte uppdaterar sin blogg någongång typ.

2. att jag inte har en känd blogg. ;)

3. att vi inte har har någon jävla studiedag på hela min skoltid på gymnasiet.

4. folk som inte svarar på msn.

5. när pojkar har flickvänner. ;) haha

6. att snön smälter bort.

7. att jag har 1 liter fanta i fönstret och jag vill inte dricka upp den för i fanta är det hårstrån som ingridiens.

8. att paow tror att hon har rätt om allt.

9. att mina föräldar är skillda.

10. att jag har tappat mitt skolkort (busskort) på nån random väg i lilla landet lagom.

11. att jag inte får ett nytt förens till på torsdag. plus att jag var tvungen att betala 200 spänn för att få det spärrat. plus buss för nästa vecka.

12. när man äter så mycket så man nästan spyr.

13. när man dricker vatten för nära inpå när man ska sova så man måste gå på toa hela jävla tiden.

14. när belle of sweden säger att våran rektor är askonstig när han är den bästa rektorn man kan ha. SJUKT ROLIG! :D

15. att jag måste skaffa sommarjobb.

16. att erik saade är ihop med molly sandén.

17. att man måste raka benen.

18. att min far åker till markaryd hela tiden när jag är hos mamma.

19. att jag antagligen inte kommer få chad michel murrey eller robert buckley någon gång.

20. att det verkar som att jag är lesbisk för vad det står på min vägg. (OCH DET ÄR JAG INTE!)

 

mr.president! MR.PRESIDENT! get this stuff fixed. OR IM OUT!

 

over and out. 21.23




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback