"VI BEHÖVER JU INTE HA GYMPA"

våran schemaläggare hade felbokat våran gympa på fredagar. så då skulle vi arrengera lite på schemat, och ändra tiden mellan samhäll och gympa.

ingen bra idé tyckte jag!

jag la på ett väldigt effektivt sätt med väldigt smoooth fram att vi kan ju bara skita i gympan och inte ha den alls.


han gillade inte min brillanta idé. inte alls faktist. om jag ska vara helt fullt ärligt så slopade han den direkt.


fast ett litet flin fick jag iallafall. och det kunde jag nöjja mej med.

jag menar, behöver ju inte ens någon helvetes gympa.

hur tror ni jag blev så här vältränad? inte genom att ha gympa iallafall..

 

hot bod'




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback