SVAGIS-SAFT.

är det inte lite jobbigt med saft. eller, ah. när man blandar den.

för först så häller man upp saft. och sen vatten. smakar av. känner att den är sjuukt stark.

och sen måste man liksom dricka upp en del av den för att få plats med vatten så man kan spä ut den. och sen har man tatt i för mycket vatten och så blir den för svag.


sen drar man careface och dricker upp den jävla svagis saften.

fan va bitter jag är. men jag har mensverk så jag har rätt till det........ tycker jag. ehe..


jaja. det braiga i det här är att jag blir så jävla glad när jag faktist får till saftblandningen. :)

 

dock är också detta glada ansiktet gjort av mina awsome acting skills.

tyvärr måste jag meddela för er att saften är svaaaaaaaaag som mina tåmuskler.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback