NOT BROKEN ANYMORE?

hallå ellerrrrrrrrrrrr. :)

helt sjukt är detta dåva. idag började skolan igen (buhuhuhuhuuuu), så då skulle jag änna lämmna in min dator så dom kunde fixa det.

och självklart så var det ju så att när jag kom till skolan så funkade den perfekt! så allt som behövdes var bara lite äcklig skolluft.

man baaaah. apa!!!

men nu funkar den iallafall. så nu kan jag blogga! (Y)

braaaaaa va? :)

köözz.

UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okej, datorfanet var trasig ändå så den är på reparation. så får den SNART.

ps: shit va dåligt samvete jag har hela tiin'.

KOMMENTARER
Postat av: life of fanny

sv: haha wtf! jag har en dubbelgångare, cooolt ;)

2010-08-30 @ 21:05:25
URL: http://flanny.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback