KLADD ÄR KLASS.

tjaaaaa bloggeeeen. ^^ mihi.

min far har lagt alla utskrivna recept som han tycker är bra i olika plastfickor.

jag tror och har säkert väldigt rätt om att han lägger i dom i sånna för att dom inte ska bli fläckiga och helt matlagnina. för då kan man ju bara torka av med en trasa.

men så kan man ju inte göra!!!!!

recept ska vara helt kladdiga och matlagnina. det är så det ska vara. ni borde fan ta en titt i min favoritkokbok. av hundra gånger den slås upp så är det på sidan 147 som slås upp 99 gånger. KLADDKAKA!!!!!


den är fin. vad gör lite kladd liksom?






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback