HELT SJUKT BRAINLOSSSSSS.



jääääääävlar. hallå. hade inte ens en tanke på att isglass ens existerade när jag skrev hårdglass inlägget. det bah föll ut ur hjärnan.

känner mej helt lost i livet. har totalt tappat fästet.

men iallafall.. det var inte isglass jag menade när jag skrev is med smak på. kom bah inte på nått.

men jag skulle gääärna vilja veta vem denna anonyma ääääääääär. :) för att
"lilla elin" är det värsta någon kan säga till mej.

fast det beror på vem det är. det finns ungefär 1 person som får kalla mej det. så den som skrev det kan ju skriva tillbaks. annars kommer jag fan inte kunna sova på ungefär 1 år.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback