CN.

shit asså.

sitter och kollar på cartoon network. (fråga mej inte varför)

och så gjorde dom reklam för en soundtrack skiva från nån musikalfilm. PÅ TYSKA! sen precis efter det så gjorde dom reklam för en tysk tidning. och sen efter det så gör dom reklam för legoland på danska.

får mej liksom att undra hur dom tror att barnen som sitter och tittar på detta är. supersmarta tror dom antagligen. 3 språkiga.

och om man ska dömma av programmen så är det liksom för 8 åringar. inte liksom hög standard.


cartoon network verkar ju helt blåsta om jag får lägga in min åsikt.

och det får jag för detta är min blogg. min aldelles eeeeeeegna. :)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback