VISSTE DU..?

att jag vill ha en firewire sladd.
att jag har ingen mens just nu. ^^
att min senaste kyss var förra helgen i en dröm som jag hade. den var GRYYYM. ;)
att jag lyssnar mycket på folk som sitter runt omkring mej. ofta brukar folk ha jävligt roliga samtal, det är DÅ man ska lyssna. orka missa det liksom. tjuvlyssnarn!!
att jag funderar på att köpa en ny kamera. (videokamera)
att jag pratar skitfult. min röst är den värsta som finns. okej, finns värre. ska inte nämna nått för att jag vet ungefär vilka som läser min blogg.
att jag inte gillar volvo bilar. svennebanan, hejhej.
att min första riktiga kyss var med chad michel murrey. okej, i wish.
att jag avskyr när folk snackar om saker jag inte är ett dugg intesserad av. typ, krig. nyheter. och så avskyr jag också när folk snackar motorer och sånt. (kunde skrivit det som jag tyckte här egenteligen. men som sagt innan vet jag vilka som läser här. så det går fetbort.)
att kärlek är en illusion ibland. allt pirr behöver inte vara kärlek.
att jag gillar snygga killar. fick kommentaren idag "du tycker ju typ alla killar är snygga". eh, ja. pretty much alla känns det som. det känns som att jag hela tiden bah "ååååh, kolla vilken snygg kille!!!".
att jag alltid kommer att vara en riktig pain in the ass människa. gillar att irritera folk. (: kulkul. speciellt sånna som jag inte gillar. guld värt.
att jag är förälskad i mina filmer som jag gjorde med freundin emma i 8:an till 9:an. det bästa jag har. ♥
att sist jag grät var just för att pappa hackade lök ute i köket. jävvlarna va stark lök. dörrar imellan och partiklarna kom in liksom.
att min mobiltelefon är en del av mej nu. folk klagar på att den är sliten och sånt. men jag vill nästan inte byta ut den för att den är verkligen en del av mej. mobilen är jag.
att när jag vaknar på morgonen är jag svinarg.
att innan jag går och lägger mig tackar jag gud för sömnen. räknar hur många timmar jag kommer få sova. blir sur över att det bara är typ 5. ler för att jag ska få sova igen. äntligen. sen somnar jag. (:
att jag just nu tänker på vad jag skulle  skriva på denna raden.
att i morgon kommer jag förhoppningsvis göra någonting. inte bara ligga och kolla på tv. riktigt deprimerande på en lördag.
att jag hoppas på sommarjobb i sommar så jag slipper höra tjatet från släkt.
att jag verkligen vill inte sommarjobba.

taken from hanapee. (:

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback