VINGUMMIN!

jag hittade en några veckor gammal godispåse när jag röjde lite i mitt rum. det fanns 5 godisar kvar. och det fanns en anledning varför dom inte har blivit uppätna.



vingummin. jag gillar vingummin. fast inte dom vita och gula. äckliga som satan. oranga skare va!!!!! :D MUMS!

men det känns änna jobbigt och pinsamt att stå och pilla upp bara oranga till sin godispåse. speciellt eftersom att jag verkligen inte klarar av det när folk gör det. känns dumt att göra det då.


men jag brukar stå och pilla upp lite extra oranga ändå. först tar jag en skopa med blandat och sen står jag 1 minut och fipplar upp oranga.

(Y) sehr gut. nu slänger jag iallafall dom här. eller om någon vill ha dom kan ni ju kommentera nedanför.


fast funderar på att skicka dom till barnen i afrika. hmm..

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback