MIN KVÄLL!

tja reeeeaderzz.

ni som bloggar där ute i landet vet hur jobbigt det kan vara utan blogginspiration. typ as jobbigt. speciellt med pressen från alla lääzzer.

men hur stoppar det mej? nja typ ingenting. då gör jag bara ett helt obetydligt inlägg om vad jag gör just nu.


ligger och myser i sängen. även fast jag inte myser. ofattbart omysig position jag sitter i just nu. benen i en väldigt anstängande situation så jag kan ha datorn på dom så att jag ska kunna se när jag knappar och räknar i exel. okej, nej. inte exel. bloggar ofcååårz.

sen ligger jag och käkar kladdkakesmet som jag gjorde speciellt för denna fina måndagen. känner riktigt hur magen börjar viska så som ormen gjorde i harry potten "svulloooooo. svullooooooooo"

sen ligger jag och sjunger på den fantastiska låten "all kinds of time" av fountains of wayne.

sen ligger jag också och skrattar ihjäl mej åt c/o segermyhr.

ni då? (:



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback