TRADEERA!

det är sådär lite intressant tycker jag att vissa personer kan betala hur mycket som helst för märken.

det är bara ett märke. okej, vissa grejer är mycket snyggare än andra budget grejer. för allt hänger på detaljerna.

men jag tycker det är riktigt intressant att sitta på tradera och kolla på vad folk säljer för skit och hur mycket folk budar för dom.

och självklart köper jag ju grejer också. om jag hittar nått riktigt ballt. för balla grejer för bra priser borde vara traderas andra namn.

men liksom märken är ju det som lockar. för dom grejerna budar ju folk svinmycket på. typ rayban brillor. huuuuuur mycket som helst för ett par brillor. sjukt. och begangnade jeans och sånt är det också folk som budar upp på.

har aldrig fattat varför märken är så jävla ballt. typ status.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback