TOP 3!

tänkte jag skulle presentera top 3 av mina bloggfavoriter. eftersom det finns brist på saker att läsa just här nu. och om ni går in på följande bloggar kommer ni väldigt mycket antagligen få en roligare upplevelse än här.

iallafall.

1. HANAPEE - jag gapflabbar så jävla mycket ibland när jag läser hennes blogg. lätt skönaste bloggarn.

2. REBECCA UTAN RÄKOR
- nu kanske ni tror att jag började läsa denna när den kom på blogg.se:s startsida. felfelfel. har läst den huuuuuur länge som helt. och tro mej, VÄRD att läsa. tjejen skulle jag också vilja ha som bästa vän, tror vi skulle passa asabra ihop!

3. PELLE - vad säger man? katter, fötter och tv-serier. that is what it's all about! pöjken är världens skönaste snubbe!!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, remember vem ni fick tipsen av. och kom sen ihåg vem som fick er att skratta.

glöm inte bort mej fans.

ps: dom här är mina IDOLER fan.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback