THE ROCK-CLUB. (:

tja igen. (:

på min fina skola så har vi någonting som kallas för "rockklubben". varje fredag så har vi band som spelar och så kan man gå och lyssna.


andra gången idag. hade inte varit där nångång så jag och mina buddies gick dit.

och vad ska man säga. dom var ju inte direkt rädda för att vi skulle få tinnitus.

först körde dom på nån förmusik. och jag trodde den var hög liksom. men sen när banden började spela.

DET VIBRERADE PÅ STÄLLEN SOM DET INTE SKA GÖRA DET PÅ!!!!


fast det var grymt. trodde det skulle va värsta "B" banden. men asduktiga var dom.

plus att jag tror att jag ska bli våran skolas groupie. ehe....


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback