THATS HOW YOU KNOW!

det är inte så ofta jag får sms nuförtiden. :P

jag har insett det förut, men idag och igår kom det som en vind levererat till mej.

såhär vet du att du inte får sms ofta:

1. din mobil har vart urladdad i över 5 dagar. när du laddar upp den igen så har du inte fått ett endaste litet sms.

2. du blir helt jätteförvånad att du får sms och nästan hoppar till när du hör det.

3. du får nästan cool-hybris när du får ett sms.


jag är i början på cool-hybris stadiet just nu. dom två första pungterna kan jag bocka av. ^^


KOMMENTARER
Postat av: Sagha

Hej lust att följa varandra med bloglovin?



Har idag skaffat bloggsvar så passa gärna på att ställa några frågor + att jag har en tävling där jag lottar ut 3 st bloggsvars invites (man måste ha en för att kunna bli medlem) Intresserad? Kolla det här inlägget: http://ibeliveinyou.blogg.se/2010/april/bloggsvars-tavling.html#comment

2010-04-06 @ 21:47:56
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback