SVART TEXT?

vet inte, men det känns som om jag borde byta till svart färg på texten. känns som en jobbig tanke. svart är ju snyggt, ALLA har svart. jag gillar inte grupptryck.

det värsta jag vet är när någon tror att jag gör någonting bara för att alla andra gör det. för jag gör oftast inte det.

det blir bara jobbigt om man inte ska följa sin egen vilja någon gång, utan bara göra som alla andra gör.


men iallafall, svart. ska jag? svart är fint. och det passar bättre in känns det som.

ni får typ 3 minuter på er att rösta från och med nu. och om ingen har röstat så gör jag det.

deal? ^^

UPPDATE: hade inte kvar färgen på texten, men tog inte svart. jag tog en färg med tjusigt namn. MAROON. hör ni bara hur snyggt det låter? ^^ ni som också vill ha denna tjusiga färgen kan ju ta den --> #800000


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback