SVÄGRE = (Y)

för er som inte har märkt det idag har det varit såinnihelvetes bra väder. aldså, inte sol med lite moln utan BARA SOL!

helt fantastiskt. årets första solbränna skrapade man fram idag. aldså inte sån farlig solbränna utan så brun solbränna.

nu ska vi njuta av vad vi har tänkte jag här på kvällskvisten. drog på mej en extra tröja och satte mej ute på altanen började njuta.

kallt som satan är det. men wattahek. det är ju fint väder, njuta skare fan göras! :D


nu såg jag också att det var fullt av myggor vid gräset. fortfarande värt som fan.




lite pinsamt vare ju faktist att gå runt och ta egopic's på altanen med fruktan om att grannarna skulle se på en som nån sorts freak och aldrig ta ögonkontakt igen.

fortfarande värt. ♥

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback