SNIFF, SNIFF!

jag satt på min tron och försökte knåpa ihop ett blogginlägg just.

eller nja, knåpa ihop inlägg gör jag aldrig. om man knåpar så tar det ju lång tid och man lägger ett öga för detaljer i inläggerna. men jag bara skriver på och sen publicerar.

kanske därför flera av mina freunds har sagt att dom inte fattar någonting ibland när dom läser. hmm.

iallafall, när jag satt där på tronen så började det lukta fasansfullt gott. sniffade på som satan för att försöka känna igen doften och för att få in så mycket i mina lungor innan den försvann.

nu gör det ont i mina näshålor och jag kan bara andas genom munnen, och mina läppar håller på att bli torra bara för det. :(


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback