SHOPPING!

okej, jag gillar inte att gå och handla själv. känns jättejobbigt. och varje gång pappa åker iväg några dagar så säger han "det ligger pengar där borta ifall du behöver köpa någonting"

och jah bah, "mmm, okej"

(dom pengarna har legat där i evigheter nu)

och jag fattar inte hur jag ska klara av att leva ensam sen, och liksom. handla själv.

det är en speciell sak jag oroar mej för. toapapper. tänk, det är ju skitpinit.

för jag kommer ihåg någonting josefine crafoord sa i vakna för några år sen när dom prata om samma ämne. "alla vet ju vad man ska göra med det"

bara tanken liksom.
tack josefine.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback