RUN FANNY, RUN!

på tal om att inte bry sej vad folk tycker om en. så idag så råkade jag liksom bara skämma ut mej lite på korsvägen idag.

ehe. skrika ut "spring" till fanny lite sådär skitspontant och oseriöst och sen lägga till en fågelskrämme sprigning och ett flaxhopp upp på trottearen för att undvika att bli påkörd av en spårvagn och att skojjsa till det lite sådär roligt som jag gör ibland, oberoende av vad alla tycker.

brukar inte bry mej så speciellt mycket. jag menar. hur stor risk är det att jag kommer träffa folket igen? inte så stor.

but, here is the chatch.

precis efter min "SPPRRIIIIIIIINGGGG" så kollade jag upp. 2 snygga killar precis framför, DOM KOLLADE BAK. jag dog innombords.

nejfy.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback