R.I.P

mina pokemon spel har lagt av med sparandet. :'( ibland kan man spara. men efter ett tag så försvinner det bara ändå igen.

DET FUNKAR INTE!!!! usch, dom är trasiga och jag vet inte vad jag ska göra. det är min barndom vi snackar om här guys!

så ni som har ett pokemon gameboy spel hemma kan ju typ skänka det till mej.

eller så köper jag det!!! ännu bättre.

så om ni har ett pokemon spel som du vill sälja till mej adda [email protected], eller kommentera nedanför, eller adda på skype "innepersonen" alternalivt elin carlsson.

MÅSTE HA ETT!

ps: bara dom gamla bra, blå, gul, grön, silver, guld, crystal.

snälla.

 

självklart får ni läkning, bli veckans blogg. BLOGGFIKA (hahahahha) VAD NI VILL FANS!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback