REEEEDOVIIIISNING!

vi har visst en redovisning som ska göras på måndag fick jag veta idag. eeeeeh.

i ENGELSKA OCKSÅ!!!!

tror vi ska stå framme vid läskiga katedern och redovisa.

förra gången jag gjorde det var inte lyckat!!! var i nian. skulle redovisa om snöbollskrig. ^^ självvalt ämne.

ni vet, det blev otroligt jobbigt. min förra klass var liksom ganska dömande. haha.


men liksom, på engelska liksom. svettningar. stammningar. dåligt uttal och väldigt hackigt. och herregud va nervös jag var. fast nervositeten kom precis, precis, precis innan jag skulle ställa mej upp för att gå upp. svimmade nästan.

jag tycker inte alls det är jobbigt att redovisa grejer framför klassen. men när det är engelska så kommer det fjärilar från yttre rymden med järn-rymddräkter som börjar hoppa i min mage.

fifan. och jag har inte ens börjat på det jag ska redovisa om. plus att jag knappt vet vad jag ska göra.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback