PAPI. ÄR BRA. (:

en dag i elin carlssons liv så hade hon bett sin far att köpa kakao eftersom den som hon hade, hade tatt slut efter all tjockisbakning hon gjort.

då gick pappan till hemköps choklad och kakaoavdelning och köpte någonting han trodde var vanlig kakao. plus att han kände sej nyttig för världen för det var fairtrade och ekologisk. SVINDYR.

fairtrade och ekologisk var den. även så svindyr. men ända felet var att det var inte kakao. det var nån sorts choklad-drycks pulver. synd. synd för honom. bra för elin.

..

jag gjorde just ett glas med denna smaskiga chokladdryck. öste i pulver i glaset. sen kom jag på att man kanske inte ska göra samma sak som när man gör riktigt god oboy, med svindyrt chokladpulver.

och för er som inte vet hur man gör riktigt god oboy så tar man minst 5 skedar pulver i ett normalt glas. DÅ, ÄR DET GOTT! oboy när den är som godast. ♥



 

pappa carlsson gör saker för världen. och för sin dotter.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback