NEXT: TOALETTEN!

SÅ. JÄVLA. KISS. NÖDIG. HELA. JÄVLA. TIDEN.

gick på toa för typ 7 minuter sen. vad tror ni händer, jo självklart trycker det som fan på blåsan nu igen.

men en sak måste jag ju berätta för er som hände för dom hära 7 minutrarna sen. jag gjorde en felsägning för mej själv.

brukar ofta prata med mej själv.


så jag satte mej på toan, relaxade alla muskler i kroppen och lät allting bara flöda. och då bah:

"deeeet var ju kul" fast sen rättade jag mej själv till "skönt"

ingen visste att jag hade sagt fel, bara jag själv. men var ändå tvungen att rätta mej själv.

aja fans, går på toa nu. pöööööss.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback