MOPPEFUNDERINGAR!

min fina vän på facebook hade så fint kommenterat sin status.

bra.


 

grattis liksom. (Y) klapp klapp.

 

 

men om jag har räknat rätt så om man är född 90 så är man ungefär 19 år. sååå, han tar moppekörkort typ 4 år senare än vad han kunde gjort det.

 

idioti. jag menar. min fars flickväns son har en moppe, och sen när han började i ettan i samma stad liksom. så slutade han åka moppe till skolan bara för att det blev för töntigt. gick hellre 1 timma till skolan..

 

så ett år efter han hade köpt den så slutade han änvända den. han är 92:a.

 

för 19 år och köra runt med en moppe känns ju inte skitcoolt tycker jag inte.

 

UPPDATE: coolt, personen i fråga läste min blogg. inte lite pinsamt nu i efterhand. eftersom det var ETT APRILSKÄMT! wuups. jaja, grattis. jag gick på det.

 

 

ajdå.


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

DET VAR JU ETT APRILSKÄMT DIN KLANT

2010-04-02 @ 01:25:07

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback