KASSLER

är inte kassler bara för äckligt ändå?

smakar.. salt. och nermat kött som är ihopklistat igen. med salt kanske. ja, där har vi det. kassler är nermats kött som är ihopsatt igen med hjälp av salt.

smart jag är.

mamma tvingar mej att käka det. åt nästan ingenting förut. hon bah: nu äter du upp!!

neeeeee, sa att jag äter upp det senare. senare är nu. kasslern ligger kvar i min burk. seen är det bara att slänga den i sopetunnan när hon har somnat.

borde tänka på barnen i afrika, miljön och kossorna som maldes ner för att skapa denna kvalitetsvaran. men när det gäller kassler så går det inte.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback