IT'S ALL ABOUT THE LOOKS BABY.

tänk va lite socker kan göra. jag åt lite socker sen kom jag upp ur min tröttkoma. fortfarande lika trött i kroppen, men i hjärnan är jag ganska så pigg.

iallafall.

sitter och kollar på nyheterna. yes. yes.

kidz. jag ska berätta en sak för er. ALLMÄNBILDNING ÄR ALLT. och utseende också dårå. utseende mest. men allmänbildning är superviktigt också.


det är också viktigt att förstå hur andra människo grupper känner sej. blinda, döva, stumma, handikappade. så därför satte jag mej själv i deras situation nu.

MUTE PÅ TEVEN! och så skriver jag mina egna nyheter. glada som fan. (:

inga lessama nyheter ska få mej att må dåligt. dom ska inte skapa mej.

det är som zamsome säger..
life isn't about finding yourself, it's about creating yourself.



men ja. kidz. utseende är allt. det är ren fakta. strike a pose and laugh baby.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback