IT GOES LIKE THIS!

jobbigt det hära med socialta nätverk. och sociala saker.

typ sms. inte bra för mej. tror folk har minskat sms-trafiken till min mobil för att jag inte svarar. iallafall inte på typ minst 2 dagar. MINST. undantag finns.


men det bli ofta sådär att.. jag får ett sms på en lektion. eller när jag pratar med någon jag hemskt gärna vill prata med. eller när det är en bra låt på och jag vill sjunga med. eller när jag ska ta på läppgrejs. eller om jag är fokuserad på nått. eller när jag har fått en skitbra idé och verkligen inte vill glömma av vad det är. mm...

ah, om detta händer så vill jag inte släppa det och börja sms:a. för sms:a och göra saker samtidigt är inte min bästa talang. så då tänker jag "jag svarar på det alldelles strax"


strax.strax.strax.strax.strax.strax. många straxar går förbi och straxarna förvandlas till halvtimmar, timmar, halvdagar, dagar, många dagar, halva veckor, vecka.

pling pling, det plingar till i människan som skickade sms till mej:s mobil. ELIN HAR SVARAT!

fast efter så läng tid brukar jag undvika att svara, för fruktan av att dom inte ska komma ihåg vad man snackar om längre. plus har raderat alla medelanden i skickat-korgen.




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback